برمدار اقتدار
دیپلماسی دفاعی دریایی جمهوری اسلامی ایران چطور در دنیا تصویرسازی کرد؟

برمدار اقتدار

رژه اقتدار دریایی شناورهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج‌ فارس همزمان با سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس در کرانه و ساحل دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۲۱۶۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، شناورهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران و بسیج دریایی در روز ملی مبارزه با استعمار در  خلیج‌فارس کرانه و ساحل دلوار  رژه اقتدار دریایی برگزار کردند.

جانشین فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در این مراسم با گرامیداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری سردار بزرگ مبارزه با استعمار اظهار داشت: سردار رئیسعلی دلواری با کمترین امکانات و همراهی علمای دینی در برابر استعمار انگلیس ایستاد و سبب افتخار و عزت ایران شد.

سردار حیدر هنریان مجرد راه شهدای خلیج فارس را امتداد مسیر شهید رئیسعلی دلواری دانست و بیان کرد: هم اکنون استعمارستیزی و استکبارستیزی توسط جوانان خطه جنوب ادامه یافته است و استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار جرات رویارویی با دلاورمردان جمهوری اسلامی ندارد.

وی اضافه کرد: امید است خداوند به ما سعادت ادامه راه سرخ شهدا اعطا کند.

جانشین فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: شهید رئیسعلی دلواری در راه اعتقاد خود برابر دشمن جنگید و خون پاک خود را نثار میهن و وطن کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها